感谢与你相遇。

超坑的主催。周边群425061750

Basket Case - Green Day

第一次听是中学的时候听的艾薇儿翻唱。

翻唱和原唱都很棒,因为这首歌实在是太赞太赞了。

听了很多年,今天又偶然听到了。

hello周一~~~

Do you have the time 你有时间

To listen to me whine? 来听我抱怨吗?

About nothing and everything all at once都是一些鸡毛蒜皮的小事。

I am one of the those 我是那种

Melodramatic fools 容易感伤又戏剧化的二货

Neurotic to the bone 我很神经质

No doubt about it 真的不用怀疑

Sometimes I give myself the creeps 有时候我让自己都毛骨悚然

Sometimes my mind plays tricks on me 有时我超会胡思乱想

It all keeps adding up 这种情形越来越多了

I think I'm cracking up 我想我要崩溃了

Am I just paranoid? 我真的只是偏激么?

I'm just stoned 或者我没有大脑。



Grasping to control 得理出个头绪

So I better hold on 所以我最好坚持下去


评论
热度 ( 1 )

© 旗木SiLver | Powered by LOFTER